4.9.12

Úlovky

 Původně jsem chtěla vyfotit úlovky bez dětí, jen tak pěkně naaranžované. Ale dopadlo to jinak.

Ulovila jsem knížku pohádek a dětský hrníček, obojí je určeno na chalupu. Knížka o pletení zůstane doma, stejně jako skleněné poháry, barevné knoflíky a muchomůrový jehelníček.

Přemýšlím z čeho jsem víc nadšená, jestli z pohárů nebo jehelníčku. Jů se každopádně nejvíc líbil knoflíkový prstýnek. 
 A jedna neostrá fotka pro Veselou babičku, která si stěžovala, že Jó fotím nějak málo. Taky mám ten pocit. Příště snad nějaká chodící.

2 comments:

  1. četla jsem knihu Sourozenecké konstelace. Docela přesně tam píšou, že druhorození mají nejméně fotek v rodinném albu. U nás je to bohužel také tak. Oskar má už 4 měsíce a já mám plný foťák Hugových fotek. Jsme prostě v normě:)

    ReplyDelete
  2. Krásné úlovky a hlavně moc příjemný blog :-)
    Právě jsem ho téměř celý prolistovala a ráda se budu vracet.
    A s fotkami jsme na tom obdobně. Budu na to muset víc myslet :-)

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.