22.8.12

Dohnáno

 Konečně jsem dohnala, co jsem zameškala v háčkování i focení. Toto je 11. týden.
 12. týden mi udělal obrovskou radost, protože den dva před jeho háčkováním jsem viděla studentku, která měla na tašce našitou dvoubarevnou háčkovanou spirálu a já jsem celou cestu MHD přemýšlela, jak je to háčkované. A pak kouknu na wisecraft a tam mám návod na něco podobného. Háčkování je poněkud náročné a chvílemi jsem se ztrácela, čtyři různé příze se do sebe motaly a výsledek stojí za to.
 Čtverečky z 13. týdne jsou velmi jednoduché na uháčkování, plastické a tak nějak jiné. Přemýšlím, že by se podobně daly uháčkovat i čepičky.
Ve 14. týdnu jsme háčkovali obdélný babiččin čtvereček (v angličtině  ten nelogismus vynikne lépe "rectangular granny square").

V příštím 15. týdnu by se měli čtverečky zajít spojovat.

1 comment:

Děkuji za Vaše slova.