2.10.11

Už zase šiju

Ke stroji jsem zasedla docela brzo po Jolančině narození. Jednak bylo potřeba dokončit rozešitou hrací deku, jednak se ukázalo, že dvě rychlozavinovačky nám opravdu nebudou stačit a nutně potřebujeme třetí. Bohužel jsem tento svůj výtvor zatím nestačila vyfotit.Hrací deku vyfocenou mám. Šila jsem ji na objednávku pro chlapečka, který se narodil pár dní po naší Jolance. Jeho maminka si přála do zelena laděnou deku na téma džungle. Tahle deka je šitá podobně jako dvě deky, které jsem šila někdy v létě. Základem je to krásné lněné pozadí. Používám len od Definitiv, které je sice docela drahý, ale je heboučký, nemusím se bát, že by miminko nějak kousal a má neutrální barvu. V Karsu se dá koupit len o dost levněji, ten používám na látkové pytlíky, ale má odstín trochu do žluta a to mi vadí. Tyhle dvě deky laděné do oranžova jsou skoro stejné (jednu hodně podobnou jsem už šila pro kamarádku). Měla jsem objednávku na jednu takovou, tak jsem rovnou ušila dvě. Ta oranžovější si leží doma v komoře a čeká na nového majitele. Kdybyste měli někdo zájem, tak se ozvěte. Ono mi toho v komoře leží víc.Je to taková moje úchylka šít dvě skoro stejné věci zároveň místo jedné. Podařilo se mi přidat odkaz na moje zboží na Fleru do bočního sloupce pod můj profil. Mám tam jen pár věcí, v komoře toho leží víc. Třeba látkové pytlíčky, modrozelená hrací deka, mantinel pro holčičku. Vlastně je toho plná banánové krabice.

2 comments:

Děkuji za Vaše slova.