2.10.11

Batohátka aneb batůžky pro batolátka

Když už jsem v tom psaní, nedá mi to a pochlubím se novými batůžky určenými k prodeji. Justýnka už svůj batůžek má. K jeho ušití jsem použila volně dostupný střih, ale v podstatě jsem použila jen ten střih, jinak jsem ho ušila jinak. Vlastně ten batůžek nemám ani pořádně vyfocený, proto vkládám fotku z dovolené, kde je trochu vidět. Justýnka k němu má i klobouk a já zavazovadlo. Tvar Justýnčina batůžku se mi moc nelíbil, přišel mi u dna příliš široký, tak jsem si nakreslila svůj vlastní střih a nazvala jsem "batohátko". Batohátko je tak akorát veliké pro batolátko (rozměry jsou 25 x 20 x 7 cm). Vleze se tam oblíbený plyšák menších rozměrů, něco málo na převlečení, pitíčko a svačinka. Popruhy jsou nastavitelné, na hrudi je přezka, takže batohátko nesjíždí z ramen. Uvnitř není žádná kapsička, ta mi připadá zbytečná. Justýnka u žádné ze svých kabelek vnitřní kapsičku nevyužívá. Dvě batohátka už jsou na světě a dokonce jsou i zdokumentovaná. Na obě jsem použila jen látky, které už jsem doma měla (zbytky ze šití zavazovadel), na což jsem děsně hrdá. Konečně používám látky ze svých zásob a nekupuju pořád další a další. Z těchto zásob už se šijí další tři batohátka a asi tak ještě tři bych chtěla ušít. Myslím, že se mohou hodit jako vánoční dárky.

No comments:

Post a Comment

Děkuji za Vaše slova.