5.1.10

Little Christmas prezent for Justýnka



I made only one Christmas prezent for our baby myself - a bag for wooden cubes. I used Pink Penguin's tutorial to make a bag. Justýnka was given thre sets of wooden cubes - from us and from both grand-parents.






I was happy that I could used tiny fabric scraps for this project. I have four plastics boxes of them.










Justýnce jsem letos ušila k Vánocům jen jeden jediný dárek - plátěný pytlík na dřevěné kostky. K ušití pytlíku jsem použila tento návod, aplikaci jsem ušila podle skutečného domečku postaveného z kostek. Justýnka totiž dostala k Vánocům nakonec hned tři krabice kostek - jednu od nás a druhé dvě od prarodičů. To se někdo má.











Měla jsem radost, že pro tento projekt můžu upotřebit několik odstřižků látek, které schraňuju ve čtyřech plastových krabicích z IKEY. Potřebovala bych víc takových projektů, protože odstřižků mám habaděj.

No comments:

Post a Comment

Děkuji za Vaše slova.