5.1.10

Brown and orange baby quilt

Justýnka needs more than only one quilt so I made her this one in autumn colours - brown and apricot. I was inspired by these quilts.

Naše Justýnka je blicí dítě, když k tomu přidáte, že ji často nechávám na dece jen tak bez plenek, je jasné, že žlutá trojúhelníková deka potřebuje často prát. Bylo tedy opravdu nutné ušít další deku. protože byl právě podzim a protože jsem od mužovy maminky dostala zbytky krásného meruňkově oranžového damašku, ušila jsem Justýnce podzimně laděnou deku. Inspiraci na vzor jsem našla tady.

6 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Krásná deka! Jsem moc ráda, že jste si tady dala možnost komentářů, konečně můžu chválit a achat (téměř) v přímém přenosu. Juch! J.

    ReplyDelete
  3. Jéje, Evi, až teď jsem si všimla, že si komentáře schvalujete a až pak publikujete, tak se omlouvám za zahlcení, ale myslela jsem, že chyba byla u mně, když komentář nenaskočil:o) Tak třeba něco losněte, třeba tam něco dejte nebo třeba, jen jsem chtěla, ať víte, že tahle deka zaujala a to neuvěřitelně /a nejen mně:o)/. J.

    ReplyDelete
  4. Jani, děkuju. Změnila jsem nastavení komentářů, takže se budou zobrazovat hned.

    ReplyDelete
  5. musela jsem se znova podívat na tu deku. nevím proč, ale poslední dny jsem na ni často myslela. to zní divně, no, ale je to tak:o)))
    nejkrásnější patchwork, který jsem kdy viděla.

    ReplyDelete
  6. Jani, díky. Od tebe to obzvlášť potěší. Ještě ji tu někde mám, notně sepranou. Kdybys ji chtěla, ráda ti ji věnuji. U nás jen tak zahálí.

    ReplyDelete

Děkuji za Vaše slova.